Alla inlägg den 13 december 2009

Av Fam. Andersson - 13 december 2009 12:45

Jag har nu skappat en annan blogg där jag kommer skriva om min viktresa... Den ligger på adress: http://minbantning.bloggplatsen.se/



/Chatarina

Av Fam. Andersson - 13 december 2009 11:08

Nu har jag fått denna hemska förkylning som dem andra i familjen Andersson har haft tidigare... Inte kul! Jag hade hoppats på att jag skulle få slippa det. Bara jag inte får feber, så är jag tacksam. Vill inte stänga affären förrän vi har sålt ut det mesta i den och vi har bara till den sista december på oss. Jag får nog ta kort i veckan och lägga ut det på www.tradera.se, www.ebay.com och våran egna webbutik www.camasama.se.


Det gick bra på mötet i fredags. Det gick snabbt och jag kanske var på kommunhuset i hela 5 min. Sen efter hade jag öppet i någon timme och sedan åkte jag hem och hämtade min cykel. Cyklade till min revisor och lämnade lite papper och sedan gavs det iväg till dagiset och hämtade barnen Andersson. Jag trodde att dem skulle vara väldigt trötta, då vi gick upp kl 05.15, men dem va inte alls griniga eller trötta som tur var.


Igår jobbade Mikael och jag fick denna hemska förkylning. Huvudet kändes tungt och näsan rann hela tiden. Men barnen och jag åkte hem till mina föräldrars nya hus iallafall. Där fick jag ta underhålla min brorson som föddes den 12 juni i år, medans hans föräldrar och systrar var på www.allum.se.  Att få umgås med denna underbara lilla personen får mig hoppas att jag kommer bli snart gravid igen. Men vi får se hur snabbt det går denna gången. Mikael och jag har satt en gräns på att inte skaffa barn efter det att jag har fyllt 35 år. Nästa år, i april fyller jag 34 år. Vi har 1½ år på oss att försöka bli gravida.


Jag ska på en annan ställe börja skriva en blogg på engelska, då vi har amerikanska vänner. Fast dem lär nog inte läsa den bloggen utan dem lär läsa denna, då dem försöker lära sig svenska.


Nej, nu ska jag börja städa i huset och så ska jag byta i burarna hos djuren. Vi har tre marsvin och en kanin. Funderar på att ev. skaffa en hona till våran kanin Stampe, då hans lynne är helt underbart. Problemet med kaniner är att dem förökar sig så fort dem får chansen och jag vill bara ha en kull ifrån honom. Så det är ingen vidare ide att skaffa en hona till honom, trots att jag vill det.


//Mvh Fam. Andersson





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards